Popis kurzu:
Akademie pro vedoucí pracovníky v době krize probíhá formou živých kurzů, nikoliv on-line, protože je třeba komunikační dovednosti nacvičovat v reálných situacích. Pouze takto lze docílit požadovaného efektu. Akademie může proběhnout přímo ve vaší firmě, aby se zamezilo zbytečnému cestování zaměstnanců a setkávání s jinými lidmi. Kurzy můžeme realizovat za zvýhodněnou cenu i v malých skupinkách do 5 účastníků, aby se omezilo setkávání více pracovníků v rámci firmy, u skupiny cca 10 účastníků, je možná množstevní sleva.Momentálně nejsou žádné volné termíny, zaslat poptávku na tento kurz.
Dodavatel: Akredika - vzdělávací akademie, společnost není plátce DPH.
Číslo akreditace: neakreditovaný
Popis kurzu:
Akademie pro vedoucí pracovníky v době krize probíhá formou živých kurzů, nikoliv on-line, protože je třeba komunikační dovednosti nacvičovat v reálných situacích. Pouze takto lze docílit požadovaného efektu. Akademie může proběhnout přímo ve vaší firmě, aby se zamezilo zbytečnému cestování zaměstnanců a setkávání s jinými lidmi. Kurzy můžeme realizovat za zvýhodněnou cenu i v malých skupinkách do 5 účastníků, aby se omezilo setkávání více pracovníků v rámci firmy.
Co mi kurz přinese:
Délka: kurz zahrnuje 24 hodin teoretické výuky
Forma studia: prezenční
Způsob ukončení studia: Rekapitulace probírané látky
Komu je kurz určený?
Vstupní předpoklady: žádné
Program nebo obsah:
1/ Asertivní komunikace v kritických situacích
Vedoucí pracovníci snáze, v klidu a přitom efektivně vyřeší se svými podřízenými i nelehké situace, ve kterých by jinak pod tlakem reagovali buď neadekvátně, anebo naopak situaci vůbec neřešili. (pozitivní komunikace změn a nových cílů, reakce na námitky podřízených, konfliktní situace, jak říci NE, konstruktivní kritika...)
2/ Motivace vlastního týmu v těžkých časech
Vedoucí pracovník zjistí, jak a čím vším může i v nelehké době své podřízené motivovat a naučí se tyto nástroje aktivně a dlouhodobě používat, takže se jeho team stane pozitivnějším a výkonnějším.
3/ Efektivní řízení vlastního času dle aktuálních priorit
Vedoucí pracovník objeví nové možnosti time managementu, což jednoznačně povede k jejich lepší organizaci práce a lepším pracovním výkonům. Zlepšení organizace práce má nesporný vliv i na celkovou spokojenost zaměstnance, což se zpětně opět pozitivně promítá do kvalitnějších pracovních výkonů.
Více informací ke kurzu najdete v našem článku: https://www.eshop.bfz.cz/predstavujeme-kurzy/od-krize-k-vyssi-prosperite-firmy/