Popis kurzu:
Kurz je určen pro pracovníky v sociálních službách, vedoucí pracovníky a pro sociální pracovníky, například pracovníky obcí a měst, pracovníky v zařízeních sociálních služeb a všem dalším zájemcům o tuto problematiku. Pracovníci získají základní znalosti a dovednosti potřebné pro účinnou argumentaci při jednání s klienty a s rodinnými příslušníky. Kurz se zaměřuje také na pravidla a způsoby sociální komunikace. Díky správné komunikaci můžeme efektivně spolupracovat s klienty i v týmu, získat a přesvědčit klienta i jeho rodinné příslušníky, nebo je přesvědčit o správnosti změny v procesu. Naučíte se ve vhodnou chvíli naslouchat, ale i převzít iniciativu, stejně jako odhadnout potřeby a přání klienta.Momentálně nejsou žádné volné termíny, zaslat poptávku na tento kurz.
Dodavatel: Akredika o.p.s., společnost není plátce DPH.
Číslo akreditace: A2018/0180-SP/PC/VP (akreditace Dítě, rodič, prarodič, z.s.)
Popis kurzu:
Kurz je určen pro pracovníky v sociálních službách, vedoucí pracovníky a pro sociální pracovníky, například pracovníky obcí a měst, pracovníky v zařízeních sociálních služeb a všem dalším zájemcům o tuto problematiku. Pracovníci získají základní znalosti a dovednosti potřebné pro účinnou argumentaci při jednání s klienty a s rodinnými příslušníky. Kurz se zaměřuje také na pravidla a způsoby sociální komunikace. Díky správné komunikaci můžeme efektivně spolupracovat s klienty i v týmu, získat a přesvědčit klienta i jeho rodinné příslušníky, nebo je přesvědčit o správnosti změny v procesu. Naučíte se ve vhodnou chvíli naslouchat, ale i převzít iniciativu, stejně jako odhadnout potřeby a přání klienta.
Co mi kurz přinese:
Délka: 8 hodin teoretické výuky bez odborné praxe
Forma studia: prezenční
Způsob ukončení studia: Rekapitulace probírané látky
Komu je kurz určený:
Vstupní předpoklady: žádné
Program nebo obsah: