Popis kurzu:
Kurz proběhne v termínech 11.11.2024 a 13.11.2024 v čase 16.30 - 20.00 hod Společně vytvoříme přehled nejčastěji používaných metod aktivního učení – tedy učení, při kterém je žák aktivní. Na praktickém příkladu si ukážeme, jak lze tyto metody v rámci výuky řadit do funkční vyučovací jednotky, při které se žák učí nejen daný obsah, ale i důležité životní dovednosti. Východiskem tohoto tématu je konstruktivistická pedagogika, která vychází z předpokladu, že si žák svoje vlastní poznání buduje (konstruuje) sám na základě svých praktických zkušeností.Momentálně nejsou žádné volné termíny, zaslat poptávku na tento kurz.
Dodavatel: Akredika o.p.s., společnost není plátce DPH.
Kurz proběhne v termínech 11.11.2024 a 13.11.2024 v čase 16.30 - 20.00 hod
Kurz proběhne online ve virtuální učebně. Po absolvování kurzu získáte osvědčení stejně jako z prezenčního kurzu.
Popis kurzu:
Společně vytvoříme přehled nejčastěji používaných metod aktivního učení – tedy učení, při kterém je žák aktivní. Na praktickém příkladu si ukážeme, jak lze tyto metody v rámci výuky řadit do funkční vyučovací jednotky, při které se žák učí nejen daný obsah, ale i důležité životní dovednosti. Východiskem tohoto tématu je konstruktivistická pedagogika, která vychází z předpokladu, že si žák svoje vlastní poznání buduje (konstruuje) sám na základě svých praktických zkušeností. Základem je model třífázového učení: evokace – uvědomění si významu – reflexe (dále jen E-U-R). Na základě sdílených zkušenosti a s podporou vytvořeného zásobníku metod si vytvoříte prvotní nástřel aplikace modelu E-U-R do svého předmětu. Každý účastník obdrží přehled vybraných metod vč. jejich popisu v elektronické podobě. Toto téma významně souvisí se zaváděním inkluzívního vzdělávání do praxe škol.
Vzdělávací záměr, cíl
Každý účastník by měl umět:
Vyjmenujte metody práce využívané v průběhu semináře
Hodinová dotace: 8 vyučovacích hodin
Vzdělávací program je určen pedagogickým pracovníkům ZŠ a SŠ.