Nácvik komunikace se specifickými typy klientů

Číslo akreditace: A2021/0159-SP/PC/PP/VP

Popis kurzu:

Kurz je zaměřen na prohloubení znalostí a dovedností v oblasti komunikace se specifickými typy klientů. V úvodu kurzu bude probírána komunikace a její význam v sociálních službách, techniky aktivního naslouchání, empatie, projevy verbální a neverbální komunikace a vliv prostředí na komunikaci. Další blok bude věnován asertivitě a možnému využití v sociální oblasti. Okrajově budou probírány problémy a konflikty při komunikaci. Druhá část kurzu bude věnována nácviku konkrétních modelů komunikace a jednání se specifickými typy klientů. Kurz je zaměřen na praktický nácvik komunikačních dovedností ve specifických situacích.
Datum Čas Místo Volná místa Cena    
Datum
18.11.2024
Čas
8:30
Místo
Karlovy Vary
Volná místa
10
Cena
1 790 Kč
Více informací Objednat

Dodavatel: Akredika o.p.s., společnost není plátce DPH.

Popis kurzu

Nácvik komunikace se specifickými typy klientů

Číslo akreditace: A2021/0159-SP/PC/PP/VP

Popis kurzu:

Kurz se zaměřuje na prohloubení znalostí a dovedností v oblasti komunikace se specifickými typy klientů. V úvodu kurzu bude probírána komunikace a její význam v sociálních službách, techniky aktivního naslouchání, empatie, projevy verbální a neverbální komunikace a vliv prostředí na komunikaci. Další blok bude věnován asertivitě a možnému využití v sociální oblasti. Okrajově budou probírány problémy a konflikty při komunikaci. Druhá část kurzu bude věnována nácviku konkrétních modelů komunikace a jednání se specifickými typy klientů. Kurz je zaměřen na praktický nácvik komunikačních dovedností ve specifických situacích.

Co mi kurz přinese:

  • Rozvinete si své znalosti a dovednosti v oblasti komunikace se specifickými typy klientů.
  • Získáte informace o komunikaci a jejím významu v sociálních službách.
  • Pochopíte techniku aktivního naslouchání, empatie, verbální a neverbální komunikace.
  • Seznámíte se s projevy a chybami v komunikaci i vlivem prostředí na komunikaci.
  • Naučíte se využívat asertivitu při komunikaci s klienty a rozvinete si komunikační dovednosti.
  • Naučíte se správně komunikovat a jednat se specifickými typy klientů (klientem v odporu, s klientem nedobrovolným, mlčenlivým, nekomunikativním, depresivním, se sebevražednými sklony, manipulativním, agresivním, závislým na alkoholu, drogách i osobách).

Délka: 8 hodin teoretické výuky

Forma studia: prezenční

Způsob ukončení studia: Rekapitulace probírané látky

Komu je kurz určený?

  • Pracovníkům v sociálních službách
  • Sociálním pracovníkům
  • Vedoucím pracovníkům sociálních služeb
  • Neformální pečovatelé

Vstupní předpoklady: žádné

Program nebo obsah:

  • Úvod
  • Komunikace
  • Asertivita a její využití v sociálních službách
  • Problémy a konfliktní situace
  • Komunikace se specifickými typy klientů
  • Závěr

Reference

"Kvalita kurzu je vždy na výborné úrovni a ráda je navštěvuji. Lektorky jsou velmi vstřícné a rady odpovídají na všechny dotazy. Opravdu se vždy ráda účastním."
Marcela Pečená
Obecní úřad - terénní pečovatelská služba
Využíváme Vaše kurzy často a vždy jsme zcela spokojeni.
NZDM Přízemí
Světlo Kadaň
"Příjemné prostředí, Příjemná lektorka, Informace dostačující, Dozvěděli jsme se vše, co jsme potřebovali vědět. Doporučuji."
Monika
Jsem velmi spokojená.
Dita Wollenheitová
Město Hošťka
Individuální plánování, velká spokojenost s lektorkou i organizací kurzu
Eva Řezníčková
Domov u Spasitele, Frýdlant v Čechách
Kurz byl velice dobře organizován. Oceňuji především lidský přístup a kurz formou společné diskuze.
Pavla Zenková
Déčko Liberec z.s.
Trénink paměti - naprostá spokojenost.
Jaroslava Valdmanová
Město Hartmanice
Já jsem velice spokojená. Líbí se mi ,že přednášející uvádí i příklady z praxe, není to jenom čtení z prospektů, vždy je k tomu pěkný výklad. Školení, kterých jsem se zúčastnila mají "šťávu", není to nudné.
Daniela Hloušková
SOS -vesnička Doubí, K.Vary - ZDVOP
"S kurzem s názvem "Právo na přirozené riziko" jsem byla velice spokojená. Lektorka byla milá, dostala jsem vždy odpověď na své dotazy. Celkově organizace kurzu byla velice dobře zvládnuta, ráda v budoucnu opět nějaký kurz pořádaný bfz navštívím."
Bc. Petra Rozinajová
Agentura Pondělí z.s. (Rumburk)
Byl jsem velmi spokojený.
Tomáš
Světlo Kadaň z.s.
"Kurzy od Vaší společnosti, jsou velice hezké, praktické a velmi dobře uchopitelné. Rádi Vaše služby využíváme právě z tohoto důvodu."
Mgr. Radka Honzajková
Centrum pro zdravotně postižené ÚK, o.p.s.
"Jsem spokojena se všemi kurzy které jsem dosud navštívila."
Pavlína Ruschilová
SNN Most
S kurzy jsem spokojená, se zaměřením kurzů, s organizací a nejvíce s lektory. Zatím jsem se setkala s příjemnými lektory, kteří dovedou posluchače zaujmout a sdělit jim spoustu nových informací pro naší práci v sociální oblasti. Pro mě jsou Vaše kurzy opravdu přínosem a doufám, že i v příštím roce si budu moci z daných témat vybrat a naše spolupráce bude pokračovat. Děkuji.
Jana Tryhubová
Diakonie Most
Lektorka super, skvělý přístup k výkladu, velká praktičnost. Prostory učebny při větším počtu účastníků stísněné.
Simona Peteříková
Pečovatelská služba Planá
"S kurzem jsem byla spokojená, organizace výborná a lektorky kvalitní a příjemné."
Iva
Domov pro seniory
Zúčastnil jsem se kurzu na téma Základy komunikace v týmu a týmové spolupráce. S kvalitou kurzu jsem spokojen, kurz byl veden na odborné úrovni a paní lektorka měla dobré odborné znalosti o daném tématu. Dozvěděl jsem se také mnoho zajímavých poznatků z praxe od ostatních účastníků kurzu. V budoucnu se určitě rád zúčastním dalšího kurzu v této organizaci.
Mgr. Michal Brezula
Denní a pobytové sociální služby, p.o., Česká Lípa
"Lektoři mají znalosti i v jiných oblastech a tyto znalosti různě propojují. Mají mnoho praktických příkladů s různými cílovými skupinami. Objevila jsem tyto kurzy teprve tento rok, ale jsem s nimi spokojená, pokud budou, tak je budu nadále navštěvovat v rámci akreditovaných kurzů pro sociální pracovníky."
Bc. Pražáková Lucie
Sociální služby města Mimoň p.o.
Kurz - Základy komunikace v týmu a týmová spolupráce: příjemná atmosféra kurzu, paní lektorka příjemná a hlavně empatická, pozitivně naladěná, optimistický přístup k různým krizovým situacím a jejich návrhu řešení. Organizace výborná. Děkujeme
Anděl Strážný, z.ú.
Přednáška byla poučná a srozumitelná. Paní školitelka přednášela srozumitelně a ráda zodpověděla i dotazy na víc.
Věra Vrublová
DOMOV U SPASITELE
Byla jsem velice spokojena s kurzem Řešení konfliktů a vyjednávání. Uspořádání učebny je pohodlné a tudíž sledování kurzu bylo ničím nerušeno, paní lektorka je velice příjemná a stylem výuky a svou rétorikou umí hodně zaujmout a člověka tzv. vtáhne do probíraného programu......
Jana Steininger
Muži a Ženy o.p.s.
Kurz „Základy komunikace v týmu a týmová spolupráce“ byl velice zajímavý a přínosný. Není vůbec nic, co bych mohla vytknout.
Pavla Zenková
Déčko Liberec z.s.
Prevence syndromu vyhoření - lektorka úžasná, srozumitelný výklad přizpůsobený potřebám pracovníků v pomáhajících profesích. Na počet 18 účastníků stísněný prostor přednáškové místnosti.
Raková Zdeňka, DiS.
Magistrát Města Chomutova
"S organizací kurzu jsem byla spokojená. Informace přišly včas. Prostředí bylo příjemné a občerstvení dostačující :-) Lektorka byla parádní, kurz byl výživný, akční."
Petra Prachařová
Dobrovolnické Centrum z.s.
"Kursy hodnotím positivně, pomáhají mi otevřít dveře do problematiky soc.služby a načerpat poznatky které neznám i z jiných poskytovatelů soc. služeb."
Jiří Černý
Kolpingova rodina
Kurz ʺKonflikty- řešení a vyjednáváníʺ byl pro mě velmi přínosný. Lektorka přednášela atraktivní formou - střídala teorii s drobnými cvičeními a sledováním videí k tématu.
Bc. Petra Rozinajová
Agentura Pondělí z.s.- Rumburk
"S průběhem kurzu jsem byla velice spokojená. Výuka byla zajímavá, přínosná a odborná. Lektoři byli lidé, kteří vědí, o čem mluví a vyznají se. Jejich hodiny jsou poučné."
Šárka Klímová
studentka
"Dobrý den, byla jsem velice spokojená. Kvalita kurzu, učebna i lektorky, hlavně pí. Prudká."
Jindřiška Lepičová
Domov pro seniory Na Pahorku Litoměřice
Všechny kurzy jsou super.
Ruschilová Pavlína
SNN Most
"Kurz byl velmi naučný a hodně informací jsem si z kurzu odnesla..."
Lenka
Slunečnice DPS Driten
Přednáška srozumitelná, paní školitelka příjemná. Školení bylo přínosem. Ráda se opět při další školicí akci zúčastním.
Eva Králová
DOMOV U SPASITELE
Všechny kurzy pořádané bfz, kterých jsem se účastnil byly na vysoké úrovni a profesionálně vedeny. Poslední kurz, který jsem absolvoval byl ʺŘešení konfliktů a vyjednáváníʺ, který lektoroval pan Mgr. Michal Tomčík, PhD. Na kurzu vedeným tímto lektorem jsem byl poprvé, ale jistě se rád účastním i případných dalších kurzů tohoto lektora.
Josef Med
Individuální plánování s uživatelem sociální služby. Jako vždy spokojenost s paní lektorkou Bc. Ivetou Malou. Vždy uvádí dobré případy z praxe a vše je o komunikaci mezi ostatními účastníky kurzu. Organizaci a prostředí taktéž hodnotíme kladně.
Helena Slaboňová, Iveta Šubrtová
Město Jablonné v Podještědí
Myslím, že byl kurz v pěkných prostorách s velice sympatickou lektorkou. Byla jsem spokojena.
Markéta Pilařová
SSMCL
"Jak jsem uvedla v hodnotícím formuláři, byla jsem spokojena jak s formou, prostředím i prezentací."
Karina Sobotková
FOD
Kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách " - " Obrovské díky za vstřícnost. Věřte, že o Akredice budu tedy opravdu pět chválu, kudy chodit budu. Úžasné jednání od samého začátku. A kurz supr. " - 15. 4. 2024
Markéta
S.
V prosinci jsem se zúčastnila kurzu Psychohygiena. Kurz byl příjemný, lektorka skvělá. Určitě jsem se dozvěděla několik užitečných rad a tipů, které se pokusím využít v praxi.
Ivana Pokorná
KOSTKA Krásná Lípa