Číslo akreditace: A2024/1241-SP/PC/VP
Popis kurzu:
Účastníci získají jak teoretické znalosti, tak praktické dovednosti, které jim pomohou efektivně a respektujícím způsobem komunikovat s různými klienty, rozvinou si své komunikační dovednosti.| Datum | Čas | Místo | Volná místa | Cena | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
|
Datum
19.2.2026 |
Čas
8:30 |
Místo
Jihlava |
Volná místa
14
|
Cena
1 950 Kč |
Více informací | Objednat |
| Název kurzu | Nácvik respektující komunikace s různými klienty |
|---|---|
| Začátek kurzu | 19.2.2026 |
| 8:30 | |
| Konec kurzu | 19.2.2026 |
| Rozsah | 8 hod. |
| Lektor | Košťáková (Reitmayerová) Alena Bc. |
| Koordinátor | Lenka Sovová, 604 750 443 |
| Volná místa | 14 |
| Cena | 1 950 Kč (není plátce DPH) |
| Dodavatel | Akredika o.p.s. |
| Objednat |
Dodavatel: Akredika o.p.s., společnost není plátce DPH.
Kurz je zaměřen na prohloubení znalostí a dovedností v oblasti respektující komunikace s různými klienty. V úvodu kurzu bude probírána komunikace a její význam v sociálních službách, techniky aktivního naslouchání, empatie, projevy verbální a neverbální komunikace a vliv prostředí na komunikaci. Další blok bude věnován asertivitě a možnému využití v sociální oblasti. Okrajově budou probírány problémy a konflikty při komunikaci. Druhá část kurzu bude věnována nácviku konkrétních modelů komunikace a jednání s různými klienty. Kurz je zaměřen na praktický nácvik komunikačních dovedností ve specifických situacích.