Popis kurzu:
Kurz Operátor call centra byl vytvořen na základě velkého rozšíření tohoto povolání v rámci trhu práce ČR a předpokládané zvýšené poptávce po absolventech kurzu. Cílem kurzu je připravit účastníky na všechny situace každodenního výkonu profese a připravit je ke zkoušce podle kvalifikačních a hodnotících standardů Národní soustavy kvalifikací. Specifikem kurzu je absolvování kombinovaného studia: online výuky správného telefonování a prezenční výuky, která specifikuje konkrétní úkony pracovníka call centra. E-learningová část výuky, kterou vám představujeme, se zaměřuje na principy správného telefonování, uspořádání pracovního místa, použití správné techniky atd. Studium e-learningové části kurzu probíhá ve speciálně vybavených učebnách a kurzem účastníky doprovází koordinátor výuky.Momentálně nejsou žádné volné termíny, zaslat poptávku na tento kurz.
Dodavatel: Akredika o.p.s., společnost není plátce DPH.
Číslo projektu: Moderní vzdělávání / Moderne Ausbildung (MOPOV) 2017-1-CZ01-KA202-035472
Kurz Operátor call centra je součástí rekvalifikačních kurzů projektu Moderní vzdělávání, spolufinancovaného Evropskou unií.
Kurz vychází z dlouholeté praxe bfz s prezenční výukou i ze zkušeností bfz s kombinováním prezenčních kurzů s online výukou, dokáže tedy efektivně propojit E-learning s prezenční částí tak, aby byl student připraven na složení zkoušky podle Národní soustavy kvalifikací a jejich kvalifikačního a hodnotícího standardu.
E-learningová část kurzu je na více než 40 stranách zpracována v plně interaktivním prostředí autorského nástroje Articulate Storyline, umožňujícího účastníkům formu studia, která zprostředkovává potřebné informace v nejmodernějším e-learningovém prostředí.
Co vám tento kurz přinese:
Délka studia:
Forma studia:
Kurz je určený
Vstupní předpoklady:
Způsob zakončení studia:
Pojďte se s námi podílet na unikátním projektu Erasmus+ a ověřte účinnost e-learningu také v oblasti rekvalifikačních kurzů!