Číslo akreditace: A2023/1656-SP/PC/VP
Popis kurzu:
Pravidla a pracovní postupy case managementu, kontaktování osob s duševním onemocněním, mapování jejich potřeb a sociální situace, spolupráce s rodinou klienta, krizová intervence, týmová spolupráce a komunikace, rehabilitační plánování, nástroje case managementu, praktické zkušenosti, kasuistiky.Datum | Čas | Místo | Volná místa | Cena | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Datum
29.10.2024 |
Čas
8:00 |
Místo
České Budějovice |
Volná místa
3
|
Cena
0 Kč |
Více informací | Objednat |
Název kurzu | Projekt „Prevence duševního zdraví dětí v Jihočeském kraji“ - Case management |
---|---|
Začátek kurzu | 29.10.2024 |
8:00 | |
Konec kurzu | 31.10.2024 |
Adresa konání kurzu | B. Němcové 49/3, 370 01 České Budějovice Krajský Úřad Jihočeského kraje, ZM č. 108 |
Rozsah | 22 hod. |
Koordinátor | Miloslava Güttlová, +420 775 686 203 |
Volná místa | 3 |
Cena | 0 Kč (není plátce DPH) |
Dodavatel | Akredika o.p.s. |
Objednat |
Dodavatel: Akredika o.p.s., společnost není plátce DPH.
Projekt „Prevence duševního zdraví dětí v Jihočeském kraji“, registrační číslo projektu CZ.03.02.02/00/22_006/0000209
Číslo akreditace: A2023/1656-SP/PC/VP
Popis kurzu:
Na kurzu se budou účastníci seznamovat a aktivně zabývat konceptem case managementu, a to i v rámci multidisciplinárního přístupu k péči o nemocné osoby. Case management v tomto kontextu zahrnuje řízení případu pomocí klíčového pracovníka, který hraje hlavní roli v péči o klienta/pacienta. Tento pracovník je zodpovědný za přímou péči o klienta/pacienta a koordinaci naplňování individuálního plánu zotavení ve spolupráci s ostatními členy multidisciplinárního týmu. Na kurzu se zaměříme na důležitost vytváření vhodného vztahu mezi klíčovým pracovníkem a klientem/pacientem. Dále se budeme zabývat zapojením dalších členů týmu v závislosti na aktuálních potřebách klienta/pacienta a jejich specializovaných znalostech. Toto umožňuje klientovi/pacientovi rozšířit sociální kontakty. Neopomeneme potřebu vzájemné zastupitelnosti klíčového pracovníka v případě jeho nepřítomnosti. Zabývat se budeme také pravidly a pracovními postupy case managementu, kontaktováním osob s duševním onemocněním, mapování jejich potřeb a sociální situace, spolupráci s rodinou klienta, krizovou intervencí, týmovou spoluprací a komunikací, rehabilitačním plánováním a dalšími nástroji case managementu.
Obsah požadovaný zadavatelem:
Pravidla a pracovní postupy case managementu, kontaktování osob s duševním onemocněním, mapování jejich potřeb a sociální situace, spolupráce s rodinou klienta,
krizová intervence, týmová spolupráce a komunikace, rehabilitační plánování, nástroje case managementu, praktické zkušenosti, kasuistiky.
Délka: 22 hodin teoretické výuky
Termíny: 29.10.2024, 30.10.2024 a 31.10.2024
Forma studia: prezenční
Způsob ukončení studia: test
Komu je kurz určený?
Vstupní předpoklady: žádné
Program nebo obsah: