Emoce, jak na ně a práce s vlastní energií

Popis kurzu:

Účastník zná základy a bude umět pojmenovat základní vlastní emoce a osvojí si techniky na překonávání strachu, na zvládání vzteku a hněvu, překonávání plačtivosti a přecitlivělosti a na posílení sebevědomí při každodenním plnění pracovních povinností sociálního pracovníka nebo pracovníka v sociálních službách. Rozpozná příznaky vyhoření a bude znát jejich prevenci. Rozpozná také emoce u druhých lidí a klientů sociálních služeb, se kterými při své práci přichází do styku, a bude umět doporučit vhodné reakce na tyto základní typy emocí.
Datum Čas Místo Volná místa Cena    
Datum
29.5.2024
Čas
8:30
Místo
Most
Volná místa
4
Cena
1 490 Kč
Více informací Objednat

Dodavatel: Akredika o.p.s., společnost není plátce DPH.

Popis kurzu

Emoce, jak na ně a práce s vlastní energií

Číslo akreditace: A2020/0596-SP/PC/PP/VP

Popis kurzu:

Kurz je určen pro pracovníky v sociálních službách, vedoucí pracovníky a pro sociální pracovníky na úřadech, pracovníky zařízení poskytujících sociální služby a všem dalším zájemcům o tuto problematiku. Účastník zná základy a bude umět pojmenovat základní vlastní emoce a osvojí si techniky na překonávání strachu, na zvládání vzteku a hněvu, překonávání plačtivosti a přecitlivělosti a na posílení sebevědomí při každodenním plnění pracovních povinností sociálního pracovníka nebo

pracovníka v sociálních službách. Rozpozná příznaky vyhoření a bude znát jejich prevenci. Rozpozná také emoce u druhých lidí a klientů sociálních služeb, se kterými při své práci přichází do styku, a bude umět doporučit vhodné reakce na tyto základní typy emocí. Bude znát základní tipy v komunikaci pro překonání emočně vypjatých situací, se kterými se při své profesi v oblasti sociálních služeb každodenně setkává. Cílem není nemít emoce, ale umět je rozpoznat, uvědomit a alespoň částečně je umět ovládat.

Co mi kurz přinese:

  • Získáte znalosti i dovednosti pro argumentaci při jednání nejen s klienty.
  • Osvojíte si pravidla a způsoby efektivní sociální komunikace.
  • Naučíte se základní pravidla a možnosti v oblasti důležité psychohygieny.
  • Naučíte se orientovat ve svých emocích i v emocích klienta.
  • Dokážete odhadnout potřeby a přání klienta, ale i ty vlastní.
  • Naučíte se v pravou chvíli naslouchat i převzít iniciativu.

Délka: 8 hodin teoretické výuky bez odborné praxe

Forma studia: prezenční

Způsob ukončení studia: Rekapitulace probírané látky

Komu je kurz určený:

  • Pracovníkům v sociálních službách
  • Sociálním pracovníkům
  • Vedoucím pracovníkům

Vstupní předpoklady: žádné

Program nebo obsah:

  • Úvod
  • Co jsou emoce
  • Inspirace a nové pohledy na vědomí člověka a práce s egem
  • Základní tipy a techniky k práci s jednotlivými druhy emocí
  • Komunikace a reakce v emočně vypjatých situacích
  • Energetická centra těla a jak s nimi pracovat
  • Závěr

Reference

"Dobrý den, byla jsem velice spokojená. Kvalita kurzu, učebna i lektorky, hlavně pí. Prudká."
Jindřiška Lepičová
Domov pro seniory Na Pahorku Litoměřice
Kurz ʺKonflikty- řešení a vyjednáváníʺ byl pro mě velmi přínosný. Lektorka přednášela atraktivní formou - střídala teorii s drobnými cvičeními a sledováním videí k tématu.
Bc. Petra Rozinajová
Agentura Pondělí z.s.- Rumburk
Všechny kurzy jsou super.
Ruschilová Pavlína
SNN Most
Kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách " - " Obrovské díky za vstřícnost. Věřte, že o Akredice budu tedy opravdu pět chválu, kudy chodit budu. Úžasné jednání od samého začátku. A kurz supr. " - 15. 4. 2024
Markéta
S.
"Lektoři mají znalosti i v jiných oblastech a tyto znalosti různě propojují. Mají mnoho praktických příkladů s různými cílovými skupinami. Objevila jsem tyto kurzy teprve tento rok, ale jsem s nimi spokojená, pokud budou, tak je budu nadále navštěvovat v rámci akreditovaných kurzů pro sociální pracovníky."
Bc. Pražáková Lucie
Sociální služby města Mimoň p.o.
"Kurzy od Vaší společnosti, jsou velice hezké, praktické a velmi dobře uchopitelné. Rádi Vaše služby využíváme právě z tohoto důvodu."
Mgr. Radka Honzajková
Centrum pro zdravotně postižené ÚK, o.p.s.
"Kurz byl velmi naučný a hodně informací jsem si z kurzu odnesla..."
Lenka
Slunečnice DPS Driten
"Kursy hodnotím positivně, pomáhají mi otevřít dveře do problematiky soc.služby a načerpat poznatky které neznám i z jiných poskytovatelů soc. služeb."
Jiří Černý
Kolpingova rodina
"S kurzem jsem byla spokojená, organizace výborná a lektorky kvalitní a příjemné."
Iva
Domov pro seniory
Lektorka super, skvělý přístup k výkladu, velká praktičnost. Prostory učebny při větším počtu účastníků stísněné.
Simona Peteříková
Pečovatelská služba Planá
"S organizací kurzu jsem byla spokojená. Informace přišly včas. Prostředí bylo příjemné a občerstvení dostačující :-) Lektorka byla parádní, kurz byl výživný, akční."
Petra Prachařová
Dobrovolnické Centrum z.s.
Přednáška byla poučná a srozumitelná. Paní školitelka přednášela srozumitelně a ráda zodpověděla i dotazy na víc.
Věra Vrublová
DOMOV U SPASITELE
Byla jsem velice spokojena s kurzem Řešení konfliktů a vyjednávání. Uspořádání učebny je pohodlné a tudíž sledování kurzu bylo ničím nerušeno, paní lektorka je velice příjemná a stylem výuky a svou rétorikou umí hodně zaujmout a člověka tzv. vtáhne do probíraného programu......
Jana Steininger
Muži a Ženy o.p.s.
Kurz „Základy komunikace v týmu a týmová spolupráce“ byl velice zajímavý a přínosný. Není vůbec nic, co bych mohla vytknout.
Pavla Zenková
Déčko Liberec z.s.
Prevence syndromu vyhoření - lektorka úžasná, srozumitelný výklad přizpůsobený potřebám pracovníků v pomáhajících profesích. Na počet 18 účastníků stísněný prostor přednáškové místnosti.
Raková Zdeňka, DiS.
Magistrát Města Chomutova
Kurz - Základy komunikace v týmu a týmová spolupráce: příjemná atmosféra kurzu, paní lektorka příjemná a hlavně empatická, pozitivně naladěná, optimistický přístup k různým krizovým situacím a jejich návrhu řešení. Organizace výborná. Děkujeme
Anděl Strážný, z.ú.
Trénink paměti - naprostá spokojenost.
Jaroslava Valdmanová
Město Hartmanice
Já jsem velice spokojená. Líbí se mi ,že přednášející uvádí i příklady z praxe, není to jenom čtení z prospektů, vždy je k tomu pěkný výklad. Školení, kterých jsem se zúčastnila mají "šťávu", není to nudné.
Daniela Hloušková
SOS -vesnička Doubí, K.Vary - ZDVOP
Byl jsem velmi spokojený.
Tomáš
Světlo Kadaň z.s.
"Jsem spokojena se všemi kurzy které jsem dosud navštívila."
Pavlína Ruschilová
SNN Most
"S kurzem s názvem "Právo na přirozené riziko" jsem byla velice spokojená. Lektorka byla milá, dostala jsem vždy odpověď na své dotazy. Celkově organizace kurzu byla velice dobře zvládnuta, ráda v budoucnu opět nějaký kurz pořádaný bfz navštívím."
Bc. Petra Rozinajová
Agentura Pondělí z.s. (Rumburk)
S kurzy jsem spokojená, se zaměřením kurzů, s organizací a nejvíce s lektory. Zatím jsem se setkala s příjemnými lektory, kteří dovedou posluchače zaujmout a sdělit jim spoustu nových informací pro naší práci v sociální oblasti. Pro mě jsou Vaše kurzy opravdu přínosem a doufám, že i v příštím roce si budu moci z daných témat vybrat a naše spolupráce bude pokračovat. Děkuji.
Jana Tryhubová
Diakonie Most
Využíváme Vaše kurzy často a vždy jsme zcela spokojeni.
NZDM Přízemí
Světlo Kadaň
"Kvalita kurzu je vždy na výborné úrovni a ráda je navštěvuji. Lektorky jsou velmi vstřícné a rady odpovídají na všechny dotazy. Opravdu se vždy ráda účastním."
Marcela Pečená
Obecní úřad - terénní pečovatelská služba
Individuální plánování, velká spokojenost s lektorkou i organizací kurzu
Eva Řezníčková
Domov u Spasitele, Frýdlant v Čechách
"Příjemné prostředí, Příjemná lektorka, Informace dostačující, Dozvěděli jsme se vše, co jsme potřebovali vědět. Doporučuji."
Monika
Kurz byl velice dobře organizován. Oceňuji především lidský přístup a kurz formou společné diskuze.
Pavla Zenková
Déčko Liberec z.s.
Zúčastnil jsem se kurzu na téma Základy komunikace v týmu a týmové spolupráce. S kvalitou kurzu jsem spokojen, kurz byl veden na odborné úrovni a paní lektorka měla dobré odborné znalosti o daném tématu. Dozvěděl jsem se také mnoho zajímavých poznatků z praxe od ostatních účastníků kurzu. V budoucnu se určitě rád zúčastním dalšího kurzu v této organizaci.
Mgr. Michal Brezula
Denní a pobytové sociální služby, p.o., Česká Lípa
V prosinci jsem se zúčastnila kurzu Psychohygiena. Kurz byl příjemný, lektorka skvělá. Určitě jsem se dozvěděla několik užitečných rad a tipů, které se pokusím využít v praxi.
Ivana Pokorná
KOSTKA Krásná Lípa
Všechny kurzy pořádané bfz, kterých jsem se účastnil byly na vysoké úrovni a profesionálně vedeny. Poslední kurz, který jsem absolvoval byl ʺŘešení konfliktů a vyjednáváníʺ, který lektoroval pan Mgr. Michal Tomčík, PhD. Na kurzu vedeným tímto lektorem jsem byl poprvé, ale jistě se rád účastním i případných dalších kurzů tohoto lektora.
Josef Med
Myslím, že byl kurz v pěkných prostorách s velice sympatickou lektorkou. Byla jsem spokojena.
Markéta Pilařová
SSMCL
Jsem velmi spokojená.
Dita Wollenheitová
Město Hošťka
Přednáška srozumitelná, paní školitelka příjemná. Školení bylo přínosem. Ráda se opět při další školicí akci zúčastním.
Eva Králová
DOMOV U SPASITELE
"Jak jsem uvedla v hodnotícím formuláři, byla jsem spokojena jak s formou, prostředím i prezentací."
Karina Sobotková
FOD
"S průběhem kurzu jsem byla velice spokojená. Výuka byla zajímavá, přínosná a odborná. Lektoři byli lidé, kteří vědí, o čem mluví a vyznají se. Jejich hodiny jsou poučné."
Šárka Klímová
studentka
Individuální plánování s uživatelem sociální služby. Jako vždy spokojenost s paní lektorkou Bc. Ivetou Malou. Vždy uvádí dobré případy z praxe a vše je o komunikaci mezi ostatními účastníky kurzu. Organizaci a prostředí taktéž hodnotíme kladně.
Helena Slaboňová, Iveta Šubrtová
Město Jablonné v Podještědí